SVEINUNG
HØLMEBAKK
Vanlige spørsmål
Jeg har kjøpt konsertbillett, men ikke mottatt e-posten. Hva gjør jeg?
Sjekk først om billetten kan ha havnet i søppelpost eller spam. Hvis du fortsatt ikke finner den, ta kontakt med oss, så sender vi billetten på nytt.
Jeg trenger ledsagerbillett. Hvordan får jeg det?
Ta kontakt med oss etter at du har bestilt ordinær billett. Oppgi hvilken konsert det gjelder, så sender vi en ledsagerbillett til deg på epost.
Kan jeg få refundert konsertbilletten min?
Billetter er ikke refunderbare i henhold til kjøpsloven. Dersom du tror det har skjedd en teknisk feil, ta kontakt med oss.
Kan jeg betale konsertbilletter med faktura?
Ja. Ta kontakt med oss og oppgi hvor mange billetter du ønsker.
Kan jeg kjøpe billetter ved inngangen??
Ja, dersom konserten ikke er utsolgt. Betaling skjer da med Vipps.
Jeg har bestilt noter. Hvor finner jeg nedlastingslinken?
Nedlastingslinken ligger i e-posten som sendes automatisk etter bestilling. Hvis du ikke finner den, også etter å ha sjekket søppelpost, ta kontakt med oss.